Rawatan Rambut dan Tanam Rambut Terbaik di Johor Bahru 2020

Mencari rawatan rambut dan tanam rambut terbaik di Johor Bahru dari segi harga dan kualiti?

tanam rambut johor bahru

Rawatan tanam rambut atau 'hair transplant' adalah prosedur perubatan yang rumit dan memerlukan pengalaman yang banyak. Rawatan tanam rambut perlu dibuat oleh doktor perubatan yang bertauliah. Terdapat klinik perubatan di Skudai, Taman Sutera Utama, dan tempat lain di sekitar Johor Bahru. Kami senaraikan klinik dan pusat-pusat tanam rambut di Johor Bahru yang diiktirafkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.


1) Dr Ko Clinic JB

Alamat: 101, Jalan Kuning, Taman Pelangi, 80400 Johor Bahru, Johor

Klinik terletak di barisan sama dengan Michelin Perkhidmatan Tayar, berada di seberang Shogun Jepun Steamboat Buffet.

Klinik Dr. Ko ditubuhkan pada 1997 hasil usaha Dr Ko Chung Beng. Sejak itu, Klinik Dr. Ko manawarkan pelbagai perkhidmatan estetik dari bidang dermatologi kepembedahan plastik.

Kini, Klinik Dr. Ko merupakan salah satu pusat dermatologi dan laser yang terkemuka di Asia, memenangi kepercayaan para perubatan dan pelanggan dari seluruh dunia.

Bersama kami, terokailah potensi kecantikan anda dan mengembalikan semula keyakinan dalam diri anda. Selain daripada peralatan yang lengkap, kami mempunyai berpengalaman yang senantiasa mematuhi etika kerja. Diagnosis yang teliti mengenai masalah yang dihadapi anda akan membawa rawatan yang tepat dan berkesan.


2) Beverly Wilshire Medical Centre Johor Bahru

Alamat: Menara Landmark, Jalan Ngee Heng, 80000 Johor Bahru, Malaysia.

Pusat Perubatan Beverly Wilshire menyediakan perkhidmatan pemandu bagi pelanggan dari negara Singapura, dengan harga berikut:-
  • Pesakit - SGD 10.00
  • Bukan Pesakit (Teman/keluarga/kawan) - SGD 15.00
FB: BwmcJB


3) Dr. Hon Aesthetic Clinic

Alamat: 163, Jalan Simbang (Taman Perling), 81200 Johor Bahru, Johor, Malaysia.
Klinik Estetik Dr Hon juga dikenali sebagai Klinik Harmoni atau Klinik Harmoni Perubatan dan Pembedahan.

Falsafah klinik Dr Hon adalah membekalkan rawatan anti-penuaan yang paling maju kepada pesakit kami dan mengembalikan keyakinan pesakit serta detik-detik yang menarik kepada pesakit kami dengan kulit yang terbaik.

Klinik Dr Hon menawarkan pelbagai jenis rawatan termasuklah untuk anti-penuaan, rawatan untuk garisan dan kedutan, pengisi dermal, kedutan, pigmentasi, pengelupasan kimia, pemutihan kulit, mesoterapi, terapi carboxy untuk silhoutte sculpting dan juga pelbagai prosedur estetik lain.


4. Klinik Rambut Dr Shah


Doktor Shah dikenali sebagai doktor yang berpengalaman dalam transplantasi rambut. Klinik ini menawarkan rawatan FUE, PRP dan sebagainya. Juga dikenali sebagai DRS Medical Group, terdapat juga pelbagai perkhidmatan lain yang merawat bahagian kulit, muka dan badan. Lokasi klinik DRS terletak di Subang Jaya, Kuantan dan Johor.

Klinik Dr. Shah - Tanam Rambut Johor Bahru

Lokasi: No 1, Jalan Idaman 9/3, Nusajaya, Johor Bahru, Johor, 79100, Malaysia.


5) Klinik Perubatan Revival

Lokasi: 8, Jalan Sutera Tanjung 8/3, Taman Sutera Utama, 81300 Skudai, Johor, Malaysia.




Rambut amat penting bagi kebanyakan orang. Kita tidak boleh menafikan bahawa rambut ialah sebahagian daripada identiti visual kita. Tetapi kita pasti berasa kecewa untuk melihat cermin dan menemui garis rambut yang semakin surut dan kawasan botak semakin membesar. Situasi ini seakan-akan berada di luar kawalan kita. Bukankah kita semua mahu gaya rambut yang sempurna dengan rambut yang sihat?


TOPPIK ialah penyelesaian yang menakjubkan untuk memberikan rambut lebat dan tebal! TOPPIK Hair Building Fibers berlekat dengan rambut yang sedia ada untuk melebatkan rambut yang menipis. Serat-serat ini melakukan lebih daripada memulihkan penampilan semula jadi anda. Kami memulihkan kehidupan anda. Anda boleh membawa kembali gaya hidup aktif anda yang cemerlang, tanpa bimbang akan penampilan rambut anda. TOPPIK Hair Building Fibers ialah produk yang anda perlukan untuk rambut anda, dan kesannya boleh dilihat hanya dalam 30 saat!






TOPPIK Hair Building Fibers diperbuat daripada protein keratin yang organik dan tulen. Keratin merupakan komponen yang sama seperti rambut manusia. Dengan tarikan elektromagnetik pada helaian rambut yang sedia ada, serat-serat ini membantu rambut anda kelihatan lebih lebat dan sihat. Rahsia proses luar biasa ini ialah teknologi nano yang telah dikaji dengan teliti oleh para saintis. Tenaga elektrostatik yang mengakibatkan tarikan yang kuat pada rambut menjadikan TOPPIK Hair Building Fibers seperti magnet. Tarikan ini boleh tahan selama berjam-jam, tetapi masih boleh dikeluarkan dengan syampu. Bukan itu sahaja, serat-serat tersebut berkualiti premium yang bermaksud bahawa TOPPIK Hair Building Fibers tidak akan bergumpal pada kulit kepala. Hanya serat tiruan dan tidak berkualiti akan menyebabkan masalah ini.




Lebih-lebih lagi, TOPPIK Hair Building Fibers sangat sesuai untuk aktiviti harian. Ciri-ciri tahan air serta keupayaan untuk menahan angin dan peluh adalah antara kelebihan serat-serat ini. Manfaat lain termasuk keserasian TOPPIK dengan apa-apa produk rambut lain. Oleh itu, anda boleh menggayakan rambut anda seperti biasa sebelum menggunakan serat-serat. TOPPIK Hair Building Fibers adalah hypoallergenic dan semula jadi tanpa apa-apa bahan tambahan yang berbahaya. Keselamatan dan keselesaan pasti dijamin.

Untuk pertanyaan lanjut, sila lihat halaman FAQ TOPPIK Malaysia di https://toppikmalaysia.com/faq/. Ikutilah kami untuk maklumat lanjut mengenai tawaran dan promosi lain!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

8 Susu Formula Terbaik untuk Bayi Tambah Berat Badan 2024

15 Susu Formula Terbaik untuk Bayi 0-6 Bulan Malaysia 2024

Harga Susu S26 dan Kebaikan Susu S26 2023

Harga Susu Similac dan Review Susu Similac 2023

Harga Susu Ensure Gold dan Kebaikan Susu Ensure Gold 2023

Harga Susu Enfalac Baby 0-12 Bulan dan Kebaikan Susu Enfalac 2024

9 Susu Formula Terbaik untuk Bayi Kembung Perut 2023

Perbezaan Rumusan Susu Langkah 1 dan Langkah 2 dan Langkah 3

10 Lampin dan Pampers Terbaik 2024 : Harga dan Review

Harga dan Klinik Sedut Lemak Terbaik Malaysia 2023